to town with sister

2012-04-14 ♥ 12:13:00

Så sant, nu ska jag in mot stan igen. Snart och snart, om ungefär en halv timme. Men idag ska jag åka med min syster, först ska vi nog shoppa lite och sedan åka hem till henne, där vi ska käka och ha det mysigt!

Gammal bild, det är inte henne längre, hon har färgat håret och så. Hon är blondin nu.

Jag har ställt in några tidsinställda inlägg till er, så håll utkik! Men nu ska jag göra mig iordning och göra en flaska med bubbelvatten, kommer med en outfit senare!

Vet ni en sak till jag precis kom på?! Jag har haft en veckas lov och jag har sparat matten till sista dagen, känns inge vidare! två sidor matte till på måndag, usch vad jag inte orkar med det, hade helt glömt av det, önskar att jag inte hittat matteboken i min skrivbords låda....


Kommentarer
Postat av: Ida Jääskö

Sv. tack du!:-d

2012-04-14 ♥ 12:36:11
Blogg: http://idajaasko.blogg.se/
Postat av: Ida Jääskö

Sv. tack du!:-d

2012-04-14 ♥ 12:36:19
Blogg: http://idajaasko.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0