Resväska

2012-04-06 ♥ 11:39:51

ojojoj, vad tidigt jag la mig igår, men ojojoj vad tidigt jag var uppe i morse! Frukost och på klädning mm är klart så nu sitter jag bara här och slappar med ett glas Loka citron. Jag ska ju åka till mamma kvart i ett.

Igår fick jag även min nya resväska, skulle ha en utan dragkedja så det finns inte mycket att välja på, tyvärr!

Så det fick bli en blå, förhoppningsvis så sticker den ut lite så den är lätt att hitta när vi flyger mm!

Igår gick även min iphone laddare sönder, Himlans skit! måste köpa en ny sån nu också, hur lyckas jag? Andra som gått i sönder, den förra gick sönder i sladden och denna fick sönder i vägg uttag saken! Jaja, hoppas pappa betalar den, har för mig att dom är ganska dyra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej det är jag som är Anonym och jag ville bara påminna dig om att du skulle lägga ut en bild på den nya tröjan. Ha det bra.

2012-04-06 ♥ 16:03:35

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0