för någon vecka sedan var det en regn båge ;)

2011-09-10 ♥ 18:38:39


Nu i detta inlägget tänkte jag berätta lite om varför jag inte hunnit blogga och vad jag har gjort istället!
Jag har ju som jag tidigare sagt börjat sjuan! Själva skolan är inte jobbig, men den blir ju det eftersom att man har varit ledig sålänge och kunnat göra typ vad som helst halva nätterna! Så det är svårt att få rutiner igen! Men skolan är faktist ganska rolilg ändå, men man blir så trött på eftermiddagen när man kommer hem att man knappt orkar göra något! Jag kan berätta fem plus och fem minus med klassen jag går i och skolan.

Posetiva saker:
1. Träffa allt folk.
2. Bra lärare
3. Ganska bra klass
4. Närmare till skolan
5. Egna skåp man kan låsa!

negataiva saker:
1. Svårt att hitta rätt i början
2. Att lära sig schemat
3. Att vi får äta i våran gymnastik sal. (Det beror på att dom aldrig blir klara med våran bamba! Den skulle varit klar innan vi  började skolan, och sen i slutet av septemer och nu i slutet av november! Det känns inte bra att äta där alla svettats innan!)
4. En som aldrig kan vara tyst i klassen!
5. Att det typ är "gäng"


Sen igår så var det fest för sjuorna på fritidsgården! Det var ganska kul, Ganska mycket dans och sen snackade vi mycket också, trevligt! Sen hade som ett cafe så man kunde köpa dricka och godis mm.
Då fick jag även träffa alla gamla klass kompisar!

Vad har hänt mer i skolan...
...jo vi har varit och krypt i grottor! Kommer inte ihåg vart nu... Det var ganska coolt att man kunde krypa runt inne i bergen. Jag trodde inte jag skulle våga det men jag hade ångrat ifall jag inte gjorde det! Sen fick vi typ laga mat massa grönsaker och sånt. Det var inte så jätte gott, men bättre än inget!

Sen har vi la inte gjort så mycket mera "utflykter" vi har mest varit i skolan och lärt känna varandra! haha, typ namn lekar som man gjorde när man var sex år!

Sen vill jag bara få reda på elevensval också! Jag hoppas att jag får förarintyg! Vill värkligen ha det. lära mig saker om havet så jag kan köra runt med båten sen!


Nog om skolan, det vill man kanske glömma om man är normal, kanske är jag lite onormal?


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0