Söta Läsare!

2011-11-12 ♥ 11:11:02

Godmorgon alla söta'

J
ag har nu gjort mig klar för denna dagen, dock är det inte mycket som händer. Mamma och mormor ska åka iväg sen och då ska jag sätta mig och pyssla en stund. Jag ska iallafall göra pappas farsdag kort sen kanske jag börjar med jul kort också det får jag se!

Kollade ni på idol igår? Det gjorde jag. Jag tycker att dom alla är bra på att sjunga men vissa är bättre och vissa är sämmre, men jag tror rätt åkte ut ändå. Nu är det ju inte jätte många gånger kvar så vi får väll se vad som häner och vem som vinner.

Klockan sex ska det komma gäster och då blir det middag och sen under eftermiddagen eller kvällen kommer pappa och hämtar mig, han vill ju ha frukost och sånt imorgon. Just nu är pappa på landet, hoppas han kollar lite extra på hästen och att han berättar för mig sen, tydligen så kanske det hade blivit lite värre igen dagen efter jag skrev att det blivit bra så det är bara att hoppas!

Igår kväll kollade vi på Titanic här hemma, jag tycker att en är ganska mysig men man känner inte för att kryssa direkt efteråt, haha *blink*. Men det värsta är ju att det är en film baserad på verkligheten och att det Lixom hänt, den har ju en story som finns, eller hur jag ska säga! Den är iallafall bra tycker jag. Men det är ingen film man kan se många gånger på raken, det ska gå något år emellan eller något annars  tröttnar man totalt på den!

Eftersom att jag inte är hemma så flyttar jag fram att visa veckans blogg och vinnar till ikväll eller imorgon.
Ni har alltså ett tag på er till, ni kan anmälla er HÄR! Lycka till.

Nu är det så att jag inte har något mera att skriva om, men jag kommer att visa er bilder på kortet(en) senare när dom är klara. Det lovar jag!

Ha en bra dag
Puss



Kommentarer
Postat av: Nikki

Japp, jag har haft en bra dag & kväll. Själv då? Vill du göra länkbyte?'

2011-11-12 ♥ 12:05:00
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/
Postat av: PEETRA

- Vad härligt! Jag har lagt till dig nu också :D Hur ser din dag ut då? :) stor kram!

2011-11-12 ♥ 12:22:01
Blogg: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: MsSophie

Vilken fin header du har tjejen :)



/MsSophie

2011-11-12 ♥ 14:12:16
Blogg: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: Anonym

god morgon :D

2011-11-12 ♥ 14:39:47
Blogg: http://tofflor.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0