Random

2011-11-07 ♥ 18:44:49
Halojsan! (börjar inlägget med en random bild på mig)
Pappa har precis kommit hem efter en stor handling, altså finns det nat i kylen igen!
Jag har suttit en stund nu och redigerat bilder, men jag laddar inte upp dom nu...
det var gamla bilder, så jag tror ni har sett dom redan!

Skolan idag var iallafall ganska trevlig idag, provet som var till på onsdag blev fram flyttat en vecka. Det betyder att det blir mer med tid att öva!  Det ända som hände iag var att vi hade spanska, SO, No och elevens val. Vi fick även inviga vår nya Bamba (Matsal) den är otroligt barnslig, cirklar i olika färger på väggarna och konstiga (barnsliga) bord. Dagens mat var inte häller så god, Makaroner och någon konstig kyckling med sås!

Ikväll kommer BÅDE Ensam mamma söker och Sos västkust. Samtidigt, såklart! Skit!
Igår blev det först Starke man (som jag inte äns visste gick) och sen blev det beck, mannen utan ansikte. Så det blev ganska sent i går, kvart över tolv.
Men nu ska jag spela sims, igen!

"Puss"

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0