God morgon

2011-11-28 ♥ 08:47:49

God morgon till en inte så blåsigt dag endast 8,7 m/s mot går dagens 32m/s.
När jag åkte hem igår var det helt fruktansvärt, Jag höll på att blåsa bort flera gången på vägen mellan färjorna. Jag fick luta sig mot vinden samtidigt som jag gick. Sen kunde lilla färjan  inte lägga till utan den fick backa och sen kasta tampar och massa, sjukt läskigt var det iallafall!
Kolla vad vinden gjorde med våran flaggstång:


Just nu äter jag frukost och tränar spanska in i det sista, jag hade glömt av det och nu får jag göra så gott jag kan. Det är alla månader och årstider...
Idag ska vi troligtvis få tillbaka geografi provet, det måste väll ha gått bra så mycket som jag övade på det!!! Men jag lovar ett berätta för er senare(om vi får det).

Idag slutar vi klockan tre och då ska jag hem och öva skjutmått(läxa i NO till tisdag). Jag ska även försöka uppdatera då, om jag orkar och inte får för mycket mera läxor.

NU: Äta frukost
SEN: Skolan!

Ha en bra dag!
Puss


Kommentarer
Postat av: emmi

- tack detsamma sötnos!

2011-11-28 ♥ 10:20:20
Blogg: http://fashiontwisted.com

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0