God kväll!

2011-11-26 ♥ 18:32:00
God kväll kära läsare!

Aldelses strax ska jag stänga av datorn och fixa något att äta, vet ännu inte vad det blir för något! Efter middagen blir det nog att sätta sig på TV:n fast jag har inte kollat om det går något bra ännu!

Imorgon vet jag bara att jag ska till mamma och mormor på adventsfika, därför vet jag inte när jag kan uppdatera imorgon. Tror jag ska åka klockan ett så kanske kan jag skriva ett inlägg innan jag åker. Men kanske hinner jag inte det, beror på när jag åker och när jag vaknar. Men om jag inte uppdaterar så vill jag passa på att önska er en trevlig första advent och en trevlig kväll!

J
ag kom även  på ennu ett tecken på att det snart är jul, jul stjärnor!

Dessa fina blommor står i vårat köksfönster och sprider julstämning, Fina eller hur?

Jag vill gärna höra vad ni tycker om den nya designen också, skriv gärna en kommentar!
Ha en trevlig kväll och natt, Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jorå det är fint med mig. Gör du nåt kul idag? :D

2011-11-26 ♥ 22:41:48
Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi ja det var de också :D

2011-11-26 ♥ 23:37:39
Blogg: http://haidisblog.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0