Blogg katt

2011-11-11 ♥ 13:59:06

Jag har fått lite hjälp med bloggandet idag

(hon satt inte stilla med huvudet, därför det blev suddigt)

Men som sagt så blev det ingen gympa idag, det är därför jag redan är hemma, Jag kan åka med samma färja till stan idag som jag brukar komma från skolan med! Nu snackar man om spara tid!
 Men idag när klockan var 11/11-11 11:11 så hade vi musik och vi skulle göra något konstigt som våran lärare skulle filma men han misslyckades totalt och filmen blev typ fem sekunder på någons ben... Så det blev inget minne med det, men vi får komma ihåg det ändå, 11/11-11 11:11, ett datum att minnas!

Mina kusiner och en komis till dom är nere hos farmor nu, kanske ska jag gå ner och vara social en stund innan jag ska äta och åka till mamma.
Jag hinner nog hela vägen innan hon slutar jobbet, kanske iallfall.

En sak till Jag fäller nästan lika mycket hår som Lillis gör, vad gör man åt det? Rör jag mitt hår så åker det av flera hårstrån... Flintis snart eller?


I kväll eller imorgon måste jag försöka fixa ihop ett fars dags kort till pappa, egentligen tre.
Farsdag, pappa fyller år och Jul afton Allt inom loppet av ca en och en halv månader, fattigt...

Idag har massa i klassen tagit varandras mobiler och facerapeat varandra, Taskig humor men ändå, sån är min sköna klass. Igår tog tre kompisar 160 kort med cam wow på min mobil...
Härliga tjejer!

Ha en fortsatt bra dag
Nu ska jag äta något gott, hoppas jag!
Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Louise

kul att du är med :)



allt bra ?

2011-11-11 ♥ 14:06:58
Blogg: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: En blogg om 5 systrar

DAGENS BLOGG vinnare är utsedd.

Kika in och titta om det blev du!! =)

/ Systrarna Backström

2011-11-11 ♥ 16:25:24
Blogg: http://systrarnabackstrom.blogg.se/
Postat av: Nikki

Sv; Tack så snäll du är <3 Men du och Amnada Fondell är ju jättelika, och söta båda två <3

2011-11-11 ♥ 17:40:57
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/
Postat av: Nikki

Sv; Tack så snäll du är <3 Men du och Amnada Fondell är ju jättelika, och söta båda två <3

2011-11-11 ♥ 17:41:09
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Haha men åh vilken söt katt :D



- Jaså :) Tack så mycket fina du! Lust att följas åt via bloglovin? Stor kram :)

2011-11-11 ♥ 20:34:01
Blogg: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Tack, desamma!:D



Åh vad söt katt!

Har alltid tycket perser varit gulliga, för

det är väl en perser?:)

2011-11-12 ♥ 12:20:14
Blogg: http://musicgirlz.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0