1 advent!

2011-11-27 ♥ 11:40:15

TREVLIG FÖRSTA ADVENT,
Jag är nu på färjan påväg till stan, jag bestämde att åka tidigare eftersom att jag ändå inte hade något att göra och då kan kg lika gärna hjälpa mormor att göra struvor( med mycket socker).

Nu ska det ju bli storm idag, klass två varning här. Hoppas inte att set blir det så blir det jobbigt att komma hem ikväll, usch och fy! Håller tummarna för att det inte ska bli storm! Vattnet är en högre idag än igår, och det är riktigt högt ska jag säga er!

Är i bilen nu, där det kanske är en mus(det har iallafall varit) och det är sååååå äckligt! Vi får sätta dit en fälla...

Men som sagt, jag önskar er en trevlig första advent. Jag uppdaterar senare om jag hinner det!

Puss och Kram
min fina katt:


Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - Kungälvs största blogg

Haalloj, nu efter en lång helg så har jag lagt ut 3 dagens blogg tips på bloggen, kika in och se om det blev du :)

annars anmäler du dig såklart igen va? :)

http://saandriiiee.blogg.se/2011/november/dagens-bloggtips-vinnare-ny-tavling-5.html#comment

2011-11-27 ♥ 17:27:40
Blogg: http://saandriiiee.blogg.se/
Postat av: Nikki

Det är lugnt, du det behöver inte vara en favoritlåt bara en låt som du gillar :)

Jag hoppas nog också på Moa och Robin, det är också de jag tror kommer vara i finalen efterom att Amanda har hängt löst under två program :) Däremot tycker jag nog att Amanda och Robin är lika bra eftersom min favorit är Moa! <3

2011-11-27 ♥ 20:07:59
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



Kram!

2011-11-27 ♥ 21:22:37
Blogg: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jag har emst sovit och laddat inför imorrn. Du då? Haft en trevlig första advent? =)

2011-11-28 ♥ 03:59:47
Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0