Första riktiga inlägget.

2011-03-01 ♥ 19:24:29
Hejsan hoppsan,
det första inlägget som ska handla om något får handla om dagen.
Jag typ var i skolan hade gympa och tråkigt. tisdag är tråkigast på hela veckan... men men.
när jag kom hem så bestämde jag mig för att baka. (bild kommer sen)
imorgon ska jag ha utväcklings samtal, då väntar ett SVÅRT beslut!
vi ska önska vilka vi vill gå med i sjuan. Jag har så svårt för sånna beslut!
två säkra en osäker, så är nog läget nu...
Iallafall efter det gjorde jag en ny blogg, alla undrade typ varför jag tog bort den gamla.
Det var min högst ointresanta dag...

Sen lite mer om bloggen:
1. Jag har ett stort foto intresse, och alla bilder jag har tagit kommer att vara vatten stämplade,
jag vill inte att någon tar mina bilder.

2. Jag ska försöka uppdatara ganska ofta, men jag kan inte lova något.

Just nu kom jag inte på något mera!

så här kommer vatten stämplen ut:

okej, jag håller med , dom ser vidriga ut! men dom var ganska goda...

Bara för att denna är fin så får den avsluta första riktiga inlägget, puss^^


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0