Hotell gyllne knorren filmen

2011-06-30 ♥ 10:18:27
film recension


Hotell gyllne knorren filmen


Ni alla såg väll förra årtets julkalender?
det är samma folk.
Fast Ingo tränar grisen och ska vara med och tävla i en tävling för hundar. Dom tränar Hela tiden och jag avslöjar inte hur det slutar! Ingos pappa köper ett växthus för 50 000 kr som dom inte kan betala. för den delen kan han inte bygga ihop det häller. I början har dom två gäster som är ganska skumma, dom är fågel skådare. Men dom trivdes inte så bra i slutet så dom recomenderade det inte till alla andra fågelskådare som skulle komma och kolla efter en speciel fågel. Grannhotellet är dom som har fixat tävlingen ingo ska vara med i. Dom skickar över massa folk till deras hotell för att dom inte sak hinna träna Knorren!

Detta kändes som en rörig text av mig!

Men den får ordet:
sådär

Och

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0