Just det!

2011-07-19 ♥ 14:30:00

Kom på att jag ska till orust imorgon, då kommer uppdateringen bli som den varit senaste dagarna igen. Kanske blir det  någon mobilblogg om det finns någon mottagning!
Men  varje dag tänker jag på bloggen...  Bara så ni vet!

Imorgon får jag iallafall träffa min favorit tjej. Jag ska ge henne en stor kram!

Elin är den bruna & Jag är den vita ;)

Jag kanske ska till göksäter imorgon eller på Torsdag, vi har inte bestämmt oss än!
Jag ville bara berätta så ni vet varför jag inte uppdaterar imorgon.... igen!

Ha det gott, jag kan nog uppdatera ikväll!

Kommentarer
Postat av: Wilma :)

GÖKSÄTER , FTWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!

2011-07-26 ♥ 20:47:22
Blogg: http://www.twistedlife.devote.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0