Hemma.

2011-07-19 ♥ 20:45:40
Nu är jag tillbaka hemma hos pappa efter en jätte rolig tid hos mamma. Jag känner mig så hemma där. Bara synd att hon jobbade i går och idag. men men.
Jag tänkte iallafall visa er lite kort nu:

Jag gillar sista bilden ....
Alla är tagna av mig med min kamera.

Jag har precis packat och ska snart kolla på en film vi fick hem idag, Åsa Nisse.
Kanske äta lite ostbollar med mera.

Imorgon får jag träffa min tjej och jag får träffa mina hästar!
Längtar!
Jag ska försöka skriva ett inlägg iallafall varje dag, men jag lovar inget!

Jag funderar på att packa ner datorn nu eftersom att jag och elin brukar spela mycket sims när vi är tillsammans! moget eller hur? :D
Men till er blir det nog mest mobil bloggar...

Är det ferästen någon som vet när blogg.se får ut sin app till app store?
ska inte den redan ha kommit?
jag väntar på den!

Vi får höras, Pussar

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0