Efter regnet kommer fotografen...

2011-07-02 ♥ 17:00:27
... är det inte så? medans vatten dropparna fortfarande hänger på blommor och buskar. jag tycker det är fint...






Vanligt vis är det ju efter regn kommer solsken, men jag tycker båda stämmer, iallafall gjorde dom det idag. både fotografen och solen. Det är faktist fortfarande varmt!
Jag har fikat nu och äter lite godis, det är ju lördag.
Tänkte nu få någon att spels badminton med mig, jag är lite rast lös.

Jag vill fortfarande ha tips på vad jag kan skriva om på min blogg!
Ge mig förslag:)

Glöm inte dagens blogg ni kan anmälla er här:
http://lillamalins.blogg.se/2011/july/dagens-blogg.html


Jo, det jag skulle fråga var eller det blev två frågor:

1. hur kan man få det som jag har det uppe på fliken där det står " MALIN-13år och foto intreserad" utan att det hamnar på headern, är det något man ska ta bort?

2. Om man vill länka till en sida typ någons blogg men bara vill skriva personens namn. Hur gör man så att om man trycker på namnet så kommer man till personerns blogg?

Det var inte så lätt att förklara, fattade någon?
tacksam för svar, tack på förhand! <3

Försöker skriva senare! :D<3

Kommentarer
Postat av: Madde

fina bilder :D

2011-07-02 ♥ 19:30:37
Blogg: http://mezos.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0