-

2011-07-11 ♥ 14:13:08
Nu är jag hemma och har packat upp MM!
Eller jag kom ju hem igår. Men mina kusiner åkte precis och nu har jag gått till Ebba. Hon äter och jag passar på att blogga! Jag lovade ju att uppdatera med bilder idag, men jag får se om jag kan det eftersom att jag kanske ska ut och fiska med båten senare! Jag har iallafall haft jätte kul!
Efter föreställningen som hette "pang på pensionatet" fick vi träffa och ta kort med skådespelarna! sen fick vi autografer också! Det var lite regnigt men det var ingen fara... På lördagen var vädret jätte bra på dagen, jag ska visa ett kort på mitt bikini sträck på ryggen när jag hinner, AJ! Så vi var iallafall på stranden hela dagen! På kvällen när vi skulle in till stan och äta så började det regna hur mycket som helst samtidigt som det åskade och blixtrade! När vi kom fram var vi blöta in till "bara" kroppen! Maten var ganska god, maten vi åt på fredagen var mycket godare!
På söndagen var jag så bränd att jag inte kunde ha bikini på stranden jag fick ha kläder så vi var inte där så länge på söndagen.
Både på Lördagen och söndagen spelade vi minigolf! På lördagen spelade vi 18 hål och på söndagen spelade vi 27 hål. Mini golf banorna var verkligen jätte roliga och fina där!
Man fick inte ta kort men jag tjuv fotograferade lite med mobilen! Jag vågade inte ta med kameran för den delen heller eftersom att det regnade... Jag har iallafall tagit mycket kort med mobilen och inga med kameran på hela helgen!
Sorry (a)
Pappa har semester nu så vi får se vad som kan hittas på. Jag tror att jag ska till mamma i helgen!
Eftersom att jag inte har varit inne på bloggen under helgen så har jag inte sett mycket av vad som har hänt!
Jag har vunnit ennu en dagens blogg, dock inte bästa dagen eftersom att jag inte uppdaterade... -.-
Tack iallafall!!!
Detta var nog inget roligt inlägg! bara långt och massa text!
Jag uppdaterar senare eller en annan dag med bilder!
Puss&Kram så länge!

Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0