tjugonde december

2011-12-20 ♥ 07:27:56

Idag har vi hamnat efter med ljuset så det får bli såhär:


Idag blev det visst sovmorgon, vi börjar kvart över nio. Alltså en timme senare, SKÖNT! Längtar redan till vi slutar skolan och jag kan gå hem! Jag har även packat ner titanic nu, får se om någon annan har med den annars får jag väll ta min ändå!

Frukosten idag var ungefär den samma som igår, fast med äpple juice och annat bröd! Lillis fick sitt vanliga bantntnings foder och nu ligger hon nöjt vid mina fötter.

Vill bara passa på att säga hur trött jag är på min header och att jag håller på med en ny, hoppas att den blir bättre och lite juligare!

Hoppas att ni också ska ha en lugn dag i skolan eller på jobbet!
Puss


Kommentarer
Postat av: mormor

Denna bilden gillar jag

2011-12-20 ♥ 08:15:21
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

Hej! Du tävlade i min blogg igår, du hittar vinnaren av nagellacken & en ny tävling där du har chans att vinna en väska i valfri färg värd 1700 kr här, länk:



http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-20.html#comment

2011-12-20 ♥ 08:17:05
Blogg: http://eemma.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0