Titanic...

2011-12-20 ♥ 15:02:13

Är hemma från skolan nu, haft det nästan för slappt.
För så städade vi våra skåp och sedan vårat klassrum. Efter det Kollade vi på 1/3 av Titanic, efter det var det julbord i bamba. Fast det var inte så gott detta året, det var bättre förra året! Iallafall, efter det fortsatte vi att kolla på Titanic. Det blev väldigt tröttsamt att bara sitta och titta i flera timmar, sen fiick vi som skulle med färjan sluta klockan fem i två för att hinna med färjan så vi han inte se slutet. Vi gick när Rose märkte att Jack var död. Jag tyckte den var bra första gångerna men sen blir den ganska lång!

Har ni hört denna låten, Titanic-Mikael Wiehe:


Vilka har sett Titanic, vad tyckte ni i så fall?
Jag tycker det är läskigt att det är en värklighets baserad film!

Nu är det iallafall bara imorgon kvar i skolan, jag har fortfarande problemet om vad jag ska ha på mig. Jag ska iallafall ha tomteluva men det räcker nog inte... Imorgon blir det även god mat och efterätt när pappa kommer hem, jag tror även att jag får en blomma, haha.

Påtal om mat ska jag nu värma lite rester från i förrgår och äta till mellanmål!

Puss och Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0