SOVMORGON

2011-12-29 ♥ 12:01:54

God morgon,  här är en tjej som tog sovmorgon till elva idag. Sen har jag hunnit kolla på TV och ätit frukost efter det. Jag har nu börjat insee vilken panik jag kommer få när skolan börjar igen, kommer inte kunna vända rätt på dygnet igen. Somna ett och vakna elva, gjort det två dagar i rad nu... Jag kollar på TV fortfarande, dom ända kanalerna som får signal på min TV nu är barn kanalerna (nickelodeon, Disney chanal).

Idag hade jag tänkt att baka, kanske muffins eller något. Det blir iallafall en slapp dag idag efter några långa dagar med mycket fart och flyg! Men det är mysigt det också, med mycket folk och så menar jag. Imorgon måste jag återigen in till stan, jag börjar nu få panik över vilka kläder jag ska ha på nyår. Jag får gå in och leta lite på internet. Jag funderar på klänning, fast det är ju kanske inte jag? Brukar inte ha det...

Nu ska jag fixa lite andra saker, bland annat leta upp en ny bakgrund!  Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Nu följer jag dig :) Och du hade lagt till mig, visst? :) Hur är läget annars då? Gör du något roligt nu i mellandagarna? :) Kramar!

2011-12-29 ♥ 12:44:23
Blogg: http://Sannalitens.se
Postat av: Nikki

Ett tips vad du kan ha på dig på nyår är något glittrigt och kanske inte så ljust. När jag valde kläder tänkte jag på ett tema, mitt tema är nog fyrverkerier.

/ nikki

2011-12-29 ♥ 14:50:03
Blogg: http://canonkanonen.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0