Nisse

2011-12-20 ♥ 19:34:29

Satt och lekte lite föut

Är jag inte väldigt söt som nisse? hihi

Ni blir det snart kär och galen och lite annat smått och gott, även lite kvällsmat och ljuset ska tändas. Kanske sk jag även kolla över vad jag kan ha på mig imorgon, har inte hunnit kolla på det än.
Imorgon är det alltså sista dagen i skolan, men det är bara i kyrkan så hoppas vi får sluta fort. Jag början tio över nio, alltså sovmorgon även imorgon! HÄRLIGA TIDER, bokstavligen...
Nu kommer jag inte uppdatera mera idag!

Bara en sak till:
Jag har gjort en "JUST NU" rullande sak i menyn. Har ni sett den? Kolla högst upp i sido menyn så ser du den. Just nu står det ju om FOTO tävlingen, anmäll er till den!

God natt, sov gott allihoppa!
Puss och Kram


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0