J*vla skit väder!

2011-12-09 ♥ 17:23:40

Har äntligen kommit på bussen efter att ha väntat i över en halv timme i Pissregn och helvettets storm! Inte nog med det, jag kommer inte hinna pendeln heller. Kan det bli bättre eller? Tror inte det!

Kom även på idag att jag vill ha en mini PC. Som jag kan ha med mig lätt i väskan. Både till skolan och att ha på bussen!! Men det kommer jag nog aldrig att få... Haha!

Nu ska jag fortsätta att sura en stund och fundera på hur bussen ska komma till nilsericssons terminalen när broarna är stängda...

Hoppas ni haft en bättre fredags eftermiddag!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: thaipinnen

sv; skönt att höra ju !:)

2011-12-09 ♥ 18:12:16
Blogg: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Ny omgång av dagens blogg så kika gärna in på min blogg och va med ;)

Kramar

2011-12-09 ♥ 22:21:05
Blogg: http://sense.webblogg.se/
Postat av: FITspiration - in(fit)spireras till ett smalare liv

Saknar du motivationen till att träna bort bilringen och skaffa en hälsosam livsstil??



http://FITspiration.blogg.se är en ny blogg som inspirerar och motiverar dig genom bilder, tips och texter till att kämpa för en hälsosammare och smalare kropp! Allt går, bara man vill! :)

2011-12-09 ♥ 22:41:24
Blogg: http://fitspiration.blogg.se/

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0