GOD JUL

2011-12-24 ♥ 09:34:04

God Jul

GOD MORGON OCH GOD JUL BLOGGEN. Här har ni en tjej som somnade sent men ändå är uppe. Jag har redan kollat på julkalendern som förövrigt sluta lyckligt, såklart och duschat. Om en stund blir det frukost, såklart tomte gröt och gott bröd! Till frukosten kommer min syster och kanske min bror och då får vi öppna våra julklappar, jippi!

Denna dagen ska jag nog mest ägna åt familjen så jag tror bara att det blir kanske något eller några fler inlägg idag. Får se när jag får små luckor i schemat. Men ni märker väll när det dyker upp något, ni kanske också har saker att göra och inte har tid att sitta vid internet och drälla...

Kameran är laddad så om inte idag så får ni en bild uppdatering under veckan. Jag kan säga nu att imorgon blir det blogg torka, eftersom att på pappas sida finns det småbarn och då är jag "barnvakt" mysigt mysigt.

Men nu önskar jag er en riktigt trevlig JUL AFTON!
FRÅN OSS ALLA TILL ER ALLA, EN RIKTIGT GOD JUL


Kommentarer
Postat av: LISA LINDÉN

tjena!

va gärna med och tävla om att bli veckans blogg på min blogg, länkining till inlägget; http://lifeaslisaa.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-anmal-dig-och-tavla-om-en-lank.html#comment

2011-12-25 ♥ 01:03:10
Blogg: http://lifeaslisaa.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0