Blåser ut det

2011-12-05 ♥ 21:37:00


Nu blåser vi ut ljuset för idag här hemma, det har gått fem dagar av december, endast ca 19 dagar kvar till det är julafton, längar så mycket att får träffa alla (framför allt Elin). Snart bode det även bli julshopning, det är jätte kul att köpa julklappar!
Denna helgen ska jag nog till min faster, hennes man och deras nya lägenhet  på fredagen och kanske till landet och träffa hästarna på lördagen, hoppas på det iallfall. Pappa fyller år på fredag måste komma ihåg att slå in hans present...

Nu ska jag göra mig iordning och sedan krypa till sängs. Hoppas ni haft en bra måndag!

Pussar & Kramar


Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SV: vad kul att du är med och tävlar i femte luckan i julkalendern! :D Vinnaren kommer att presenteras i samma inlägg imorgon, så kika in då!



Kram!

2011-12-05 ♥ 21:58:23
Blogg: http://haidisblog.se
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd. Kika in om det blev du!

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-2.html#comment

Ha en bra fortsätt kväll. Kramar :)

2011-12-05 ♥ 22:20:06
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

okej vad gör du?:D fin bild :D kram

2011-12-05 ♥ 22:32:04
Blogg: http://eemma.se
Postat av: FANNY (:

va cool bild:)

2011-12-06 ♥ 17:25:09
Blogg: http://ponnybrudarna.se

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0