Tänkte på en sak.

2011-08-09 ♥ 19:56:00

Katten som är hos mig nu är ju min systers.
Min syster har ju en katt till som inte är så snäll mot Lillis.
Men jag tror att katten gillar min syster och hon  gillar Lillis, men jag vet inte.
Jag tror att lillis gillar att vara det ända djuret och få all uppmärkasamhet.
Hon sover ju i min säng på natten. Ibland följer hon efter mig när jag går någon stans och och älskar när man gosar med henne eller klappar henne. Men ändå gillar hon att ligga under soffan eller försöka komma in bakom skrivbordet. till och med försöker hon att komma ner.
Betyder det att hon trivs elelr inte?
Tror ni hon längtar efter min syster och den andra katten?
Jag tycker iallafall det är super mysigt att ha henne här!

ser detta ut som kärlek eller?


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0