Kanske

2011-08-09 ♥ 20:19:20
'
Lillis ligger just nu i min säng och sover...

Just nu pratar vi om att jag åker in till stan imorgon och träffar pappa. Jag vill ju köpa dom nya sakerna till skolan! Vi börjar ju skolan den 24 augusti!
Imorgon fyller en av mina kompisar år, Grattis till henne i förskott.

Jag kan ju berätta om idag nu då, Imorse så vaknade jag vid halv nio eller något. jag åt frukost och sen gick jag ner till mina kusin som är här hela veckan... Efter en stund bestämmde vi att vi skulle åka och handla. Vi åkte iväg och när vi kom hem åt vi middag. efter middagen åt vi glass. Sen gick vi till min granne och frågade om hon ville bada med oss. Det ville hon. innnan vi badade hjälpte vi henne med lite saker och sen fick vi glass av henne. Efter att vi badat så lekte vi med kasta pil sak, inne. fast det var magneter så det var inte så farligt. Efter det åt vi isglass. sen typ han vi inte göra så mycket mera. Jag gick ner till kiosken och köpte en sandwitch (stavning?!) och lite choklad. sen satt jag där nere en stund och kollade när folk spelade boule... Nu är jag ju hemma igen och har gjort några inlägg på bloggen, om ni läser detta inlägget har ni nog märkt det. SNart ska vi laga mat. jag tror det blir köttbullar och potatis mos. Kanske glass till efterrätt, nej jag skoja bara :) Snart ska jag kolla om det går något bra på tv och bara softa resten av dagen, härligt! vad har ni gjort idag?

Plus att jag älskar er, mina fina kusiner Jessica och Andreas.
puss på er! vi ses imorgon!


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0