inte 100%

2011-08-11 ♥ 09:47:02
Jag känner mig fortfarande inte helt frisk.
Jag har jätte ont ihalsen och har druckit minst fyra koppar te idag!
Jag vaknade sex idag täpt i näsan och kunde inte somna om. Jag har bara hunnit duscha och kolla lite på tv fast klockan redan är snart tio! Nu sitter jag här i slappa kläder. Vet inte om jag berättade det men jag köpte iallafall ett kopel till lillis igår, fast jag tror inte hon vågar gå ut! hon är den fegaste katten jag vet. haha.
Här har ni henne idag:

Jag ska ladda upp bilderna snart och visa er vad jag köpte...

Idag ska jag nog bara ta det lungt.
Halsen är värst och jag har bara zyx hals tabletter och det är ju max tre om dagen. Jag måste käpa några andra också!

Ha det bra sålänge, puss♥


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0