Cup Cakes!

2011-08-18 ♥ 22:59:00

Vet inte om jag sa det....
...Men min mormors man/min fadder fyllde år i onsdags så jag var ju där då.
Jag åkte ju på Tisdagen för att hjälpa min syster att baka. Fast jag hjälpte mest till med att äta upp smeten och glasyren, glasyer var godast! Det var för mycket kakao i, men jag ska inte berätta det. Tror inte min syster skulle uppskatta det. Haha.
på onsdagen åt vi iallafall god mat och mycket ANNANAS SÅS, mormor! haha. Sen åt vi maräng tårta som mormor hade gjort också:D
Här är bild på cup cakesen, mobil bilder:

Det var min idee att lägga en jordgubbsbit på, visst blev det fint ;)
Men det var gott att äta toppen av kakan och glasyren, botten blev lite stark och torr :D
Det var mysigt att träffa lite folk tyckte jag.
Jag hade till och med klänning på mig, det hör inte till vanligheten, haha

Nu har jag iallafall fått träffa min lilla bebis katt igen! Pluttan har sovit ensam...


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0