Blöt

2011-08-02 ♥ 14:25:20
Nu är jag ganska blöt!
jag har varit ute och vattnat i vårat växthus och på lite andra ställen. telexempel min solros och lite andra blommor.
Men när jag satte på slangen så var typ munstycket trasigt så det sprutade åt alla håll! Jag bytte till ett annat munstycke och nu fungerar den perfekt igen.... haha.
Svampbob går på tv och jag tänkte kolla en stund. jag har precis käkat lite glass men funderar nu på att göra en smoothie och kanske ta ett bad. först ska jag bara tömma diskmaskinen.

När jag stod på balkongen förut kom jag på detta. vi målade på vägen när Elin och dom var här:

Det ni ser, en kingplan och en lååång hoppa hage. haha.
Jag hade den röda. Det kommer att vara där länge eftersom att det inte ska regna på ett tag.
Vädret har slutat att blåsa lite nu så kanske blir det ändå lite fiskning med saft och smörgås. vi ska iallfall ta en tur med båten!

Vad har ni för väder, varm eller? '-'


Kommentarer

Ditt fina namn:
Stammis?
Din mejl, bara Malin ser:

Din bloggadress:

Dina ord till mig:

Hej och högst spontant välkommen hit! Jag tänker inte dra mitt livs historia här utan bara presentera mig och bloggen. Jag är en tjej på 15 februariar som heter Malin. Jag är smått galen och här får du läsa om det jag skriver, alltså närmare bestämt fotografering med min Nikon D7000, plugg, olika tips, min katt Lillis, om mig (såklart) och även om min kroniska sjukdom typ 1 diabetes sedan jag insjuknade den 5 september 2012. GALET VA?! Ibland kan jag även chocka med en och annan outfit eller video! Börja läs min blogg här till höger vettja! Med detta hoppas jag att ni ska trivas!
Follow on Bloglovin
RSS 2.0